Akcesoria do myjek ciśnieniowych, myjnie parowe i ekologiczne, duży wybór odkurzaczy (profesjonalnych i przemysłowych). Link - kliknij i sprawdź bogatą ofertę z zakresu chemii samochodowej oraz maszyn i urządzeń czyszczących.

Każdemu, kto choć trochę interesuje się muzyką poważną i filmową znany jest z pewnością Wojciech Kilar. Nie tylko kompozytor, ale także sławny pianista. Zadebiutował już w 1947 roku na koncercie młodych talentów. Wykonał tam dwie miniatury dziecięce. Jego debiut jako dorosłego wykonawcy miał miejsce pod koniec lat 50-tych na festiwalu Warszawska Jesień. Wówczas na jego twórczość miał wpływ polski i europejski neoklasycyzm. Pierwszą nagrodę otrzymał już w 1960 roku za odę „Béla Bartók in memoriam”. W tym też roku rozpoczęła się jego współpraca z Krzysztofem Pendereckim i Henrykiem Góreckim.
Kompozytor uprościł swój język muzyczny w latach 70-tych, nawiązując do tradycji ludowej i religii. Styl ten wzbudzał jednak sporo kontrowersji – Stefan Kisielewski nazwał religijność pojawiającą się w utworach Kilara socrealizmem liturgicznym.
Wojciech Kilar pozostaje cenionym kompozytorem muzyki filmowej. Skomponował ją do ponad 130 filmów. Współpracował z licznymi reżyserami już od 1958 roku, zdobywając coraz większą popularność na całym świecie. Choć w Polsce jest znany dzięki swoim utworom o tematyce religijnej i tradycyjnej, to za granicą właśnie muzyka filmowa uczyniła go prawdziwą gwiazdą.